شما در اين فرهنگ دو جلدي، با شرح حال تعداد زيادي از هنرمندان اروپايي و امريكايي و ساير كشورها از قبيل: نقاش، مجسمه ساز، پيكرتراش كه داراي نمايشگاه‌هاي متعدد هنري تا سال 1988 ميلادي بوده‌اند آشنا مي‌شويد. افزون بر اين با تعداد بسياري از واژگان، اصطلاحات و سبك هاي متعدد هنري نيز آشنا خواهيد شد. کتاب حاضر مجلد دوم این مجموعه است. این کتاب با نویسندگی پیتر موری و لیندا موری و با ترجمه سوسن افشار در سال 1372 توسط انتشارات روشنگران در 5000 نسخه روانه بازار شده است.

منابع مشابه بیشتر ...

66589769713c5.jpg

البرق الامع مشتمل بر قصاید ، غزلیات ، ترجیعات ، مقطعات ، ساقی نامه ، رباعیات و مدایح

حسین لامع قزوینی

این کتاب که در واقع دیوان اشعار لامع است ، بار اول در سال 1342 شمسی با مقدمه ای از دکتر «رضا زادۀ شفق» در چاپخانۀ بانک بازرگانی و بار دوم در سال 1380 شمسی توسط انتشارات شعاع منتشر شده است . این دیوان مشتمل است بر قصاید ، غزلیات ، ترجیعات ، مقطعات ، ساقی نامه ، رباعیات و مدایح.

66574d570bdae.jpg

اسفندیاری دیگر

اکبر آزاد

اکبر آزاد در ابتدای کتاب در مورد موضوع کتاب می گوید: این چند سطری است که بیاد استاد بزرگ بی مانند ذبیح بهروز در دو بخش گردآورده و نوشته ام کوشیده ام که در بخش نخست استاد را چنانکه شناخته ام و در بخش دیگر نمونه هایی از آثار جاویدانش هر قدر مختصرتر معرفی کنم و نشان دهم.

دیگر آثار نویسنده بیشتر ...

561e6da994b6e.PNG

فرهنگ هنر و هنرمندان(جلداول)

پیتر موری, لیندا موری

شما در اين فرهنگ دو جلدي، با شرح حال تعداد زيادي از هنرمندان اروپايي و امريكايي و ساير كشورها از قبيل: نقاش، مجسمه ساز، پيكرتراش كه داراي نمايشگاه‌هاي متعدد هنري تا سال 1988 ميلادي بوده‌اند آشنا مي‌شويد. افزون بر اين با تعداد بسياري از واژگان، اصطلاحات و سبك هاي متعدد هنري نيز آشنا خواهيد شد. کتاب حاضر مجلد نخست این مجموعه است. این کتاب با نویسندگی پیتر موری و لیندا موری و با ترجمه سوسن افشار در سال 1372 توسط انتشارات روشنگران در 5000 نسخه روانه بازار شده است.

کلیات/فرهنگ ها
کتاب