در این کتاب وقایع و حوادثی بیان شده که برای نگارنده یا دوستان او روی داده است. موضوع این وقایع بیشتر ملاقات انسان‌ها با فرشتگان و ارتباط با عالم غیب است .نویسنده ضمن بیان این وقایع کوشیده است به سوال‌های مربوط به این موضوع پاسخ گوید .برخی از سوالات بدین قرار است: آیا فرشتگان حقیقت دارند؟ آنها چه شکل و قیافه‌ای دارند؟ چرا در همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، افسانه‌ها واسطوره‌ها وجود دارند؟ آنها در برابر چه کسانی ظاهر می‌شوند؟ و چرا کودکان بیشتر از بزرگسالان قادر به دیدن آنها هستند؟

منابع مشابه بیشتر ...

65eef36f66c48.jpg

راز جاودانگی

علی اصغر هدایتی

مجموعه حاضر مشتمل بر مقالاتی از نگارنده درباره راز سعادت و جاودانگی انسان است که عمدتا بهره‌گیری از مطالب علمی، دینی و ادبی نگاشته شده‌اند .برخی از مقالات از این قرارند" :در مقوله شناخت"، "بار امانت"، "راز هستی"، "علم آزاد و علم در بند"، "غم زبان"، "پرواز به ابدیت"، "غم عشق "و "انسانم آرزو است ."مقالات یاد شده از سال 1370به بعد به تدریج در روزنامه اطلاعات چاپ شده است .

612b30d0e9a2e.png

دفترچه معنوی

پال توئیچل

«دفترچه معنوی» بزرگ‌ترین راهنمای تاریخ مکتوم بشر و تمام جهان‌ها در این کیهان است. این کتابی است منحصربه‌فرد در افشای تاریخ پیشرفت معنوی بشر و نیز کتابی است صادق در بحث‌های بی‌پروا در ارتباط با صورت معاصر جهان‌بینی باستانی اکنکار که به عنوان حقیقت زندگی معنوی، بار دیگر در این جهان در حال ظهور است. در این کتاب مطالعه‌ای از خط معنوی استادان حق از ابتدای تاریخ این جهان را دربر می‌گیرد.