جُنگ اصفهان که آن را حلقه اصفهان نیز می‌نامند، یک حلقه ادبی است که در آغاز دهه 1340 خورشیدی توسط تعدادی نویسنده جوان و نو اندیش در اصفهان پایه‌گذاری شد. هستهُ اصلی اصحاب جنگ به ترتیب الفبا اینها بودند: محمد حقوقی، اورنگ خضرایی، روشن رامی، رستمیان، جلیل دوستخواه، محمد کلباسی، هوشنگ گلشیری و احمد گلشیری. این دفتر شماره پنجم از مجله جنگ اصفهان است که در سال 1346 منتشر شده است

منابع مشابه بیشتر ...

662e49dab4b5a.jpg

فهرست مجله های در کتابخانه ملی ایران

فهرست موجود شامل کلیه مجلات موجود در مخزن نشریات ادواری کتابخانه ملی است که در سال 1357 منتشر شده است.

6499a934ec8eb.jpg

نشریه مخصوص دبیرستان البرز

نشریه مخصوص دبیرستان البرز به مناسبت آغاز سلطنت محمدرضا پهلوی در سال 1344 به طبع و انتشار برگزیده ای از صحبت های ایشان راجع به فرهنگ کشور در طی ربع قرن که در مجامع و مراکز مختلف ایراد کرده اند، مبادرت نموده و در دسترس دانش پژوهان قرار داده است.

دیگر آثار نویسنده بیشتر ...

663b8c740ef49.jpg

مجموعه مقالات دوشیزگان

جمعی از نویسندگان

انجمن دینی دوشیزگان تهران بر مبنای تعلیمات مذهبی به منظور آموزش مسائل دینی و علمی و تعدیل و کنترل افکار دوشیزگان تشکیل گردیده و به 115 سوال علمی و دینی دختران از طریق مکاتبه، تاسیس کتابخانه ویژه دوشیزگان و بانوان، نشر دروس اسلامی، کنفرانس و سخنرانی های دینی توسط دوشیزگان، تاسیس انجمن دینی خردسالان و انجمن دینی بانوان تحصیل کرده پاسخ داده و طبع و نشر دو جلد کتاب مجموعه مقالات دوشیزگان از جمله اقدامات این انجمن است.

کلیات/مجموعه مقالات
کتاب
6638dc2ceb2aa.jpg

شهرزاد 2

جمعی از نویسندگان

کتاب شهرزاد 2 فصل نامه ادبیات داستانی که توسط نشریه داخلی خانه داستان سرو در تابستان 1381 منتشر شده است

کلیات/مجموعه مقالات
کتاب