این فرهنگ شامل لغات و اصطلاحاتی است که مولفان در زمینه های مدیریت اداری و بازرگانی، بانکداری، بیمه، حسابداری و کامپیوتر ضمن تدریس در دانشگاهها و مدارس عالی و تصدی مشاغل حرفه ای و تخصصی خود از منابع و مآخذ مختلف و معتبر گرد آورده اند. سبب گردآوری لغات و اصطلاحات رشته های فوق در یک مجموعه به خاطر ارتباط و وابستگی این رشته ها با یکدیگر و به منظور تسهیل کار دانشجویان و دیگر علاقمندان به مطالعه در رشته های مذکور در مراجعه به یک فرهنگ واحد به جای چند فرهنگ بوده است.

منابع مشابه بیشتر ...

6644c3749d05d.jpg

کتاب و کتابخانه (مدیریت و توسعه فرهنگی) مجموعه مقالات

غلامرضا فدائی عراقی

مقالاتی که در این کتاب جمع شده مجموع 29 مقاله است که عمدتا جانمایه مدیریتی دارند. گاه مدیریت به معنای اخص در آن مطرح شده و گاه حاوی پیامهای مدیریتی درباره تدوین کتاب و یا تنظیم کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی است و یا به نوعی گزارش از تلاش های سازمان با مراکز و کتابخانه هایی دارد که نقش مدیریت در نحوه ارائه خدمات انها بارز و آشکار است و عمدتا بیانگر نوع نگرش نویسنده به کتاب و کتابخانه است.

663cf09452c22.jpg

کشف الآیات یا آیه یاب کتاب مقدس

این کتاب از دو قسمت تشکیل شده است: قسمت اول جهت پیدا کردن محل آیه و قسمت دوم جهت مطالعه و تحقیق درباره موضوعهای گوناگونی است که در کتاب مقدس یافت می شود.