فهرست حاضر راهنمای شماره فیلم های عکس های تاریخی ایران موسوم به عکس های بیوتات موجود در گنجینه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران است که اخیرا به منظور تسهیل و تسریع در یافتن عکس های تاریخی از روی آنچه در پشت هر عکس قید شده تهیه گردید. برای استفاده از فیلم های عکس های تاریخی، متقاضی کافی است با مراجعه به کتاب فهرست عکس های تاریخی، شماره عکسی را که در برابر موضوع مورد دلخواه قرارداد یادداشت نموده، سپس شماره فیلم آن را از روی این فهرست به دست اورد و به مسئولین مربوطه برای دریافت فیلم ارائه دهد...

منابع مشابه بیشتر ...

66379bc1361c3.jpg

کلید نقض و تعلیقات آن یا فهرست بعض مثالب النواصب و مقدمه و تعلیقات آن

میرجلال الدین حسینی ارموی

به عقیده نگارنده فائده فهرست بطور اطلاق مستغنی از شرح و بیان و بی نیاز از اقامه دلیل و برهان است زیرا نزد صاحبان تتبع و تحقیق مانند آفتاب روشن است که اگر کتابی را به گنجی تشبیه کنیم فهرست کتاب در حکم کلید آن گنج خواهد بود یا اگر خواننده کتاب را به غریبی مانند نمائیم فهرست کتاب به منزله دلیل و راهنمای آن غریب به شمار خواهد رفت پس خوض در چنین امری از قبیل توضیح واضحات خواهد بود لیکن تنبیه بر مطالبی در این مورد بی فائده نیست...

662e49dab4b5a.jpg

فهرست مجله های در کتابخانه ملی ایران

فهرست موجود شامل کلیه مجلات موجود در مخزن نشریات ادواری کتابخانه ملی است که در سال 1357 منتشر شده است.

دیگر آثار نویسنده بیشتر ...

65310ddeb4290.jpg

مرجع شناسی عمومی فارسی و عربی

قاسم صافی

این کتاب شامل: مراجع و نحوه استفاده از آن فرهنگ‌ها (واژه‌نامه‌ها) دایره‌المعارف‌ها و دانشنامه‌ها کتاب‌شناسی‌ها سالنامه‌ها مرجع‌نگاری.

کلیات/کتاب شناسی
کتاب
6522c9aa6e956.jpg

از چ‍اپ‌ س‍پ‍اری‌ ت‍ا ک‍ت‍اب‍خ‍وان‍ی‌ (آش‍ن‍ائ‍ی‌ ب‍ا ش‍ی‍وه‌ه‍ای‌ چ‍اپ‌ و م‍راح‍ل‌ آم‍اده‌س‍ازی‌ ک‍ت‍اب‌ و م‍طب‍وع‍ات‌)

قاسم صافی

آشنائي با شيوه هاي چاپ و مراحل آماده سازي كتاب و مطبوعات آنچه در پيش روي شماست مشتمل بر شناخت لوازم فراهم آورده اين در گرانمايه و نحوه تهيه و تركيب و نشر آن و آشنايي با صنعت چاپ است و حاوي سه بخش عمده مراحل چاپ يك اثر - روش فهرست نويسي - وطبقه بندي اثر است كه بر اساس آخرين روشهاي معمول در جهان؛ تدوين شده است.

پژوهش‌ها/پژوهش‌های عمومی
کتاب