تبت: سرزمین زر و تنگدستی، پیچیدگی و سادگی روح، جایی که به شماری اندک توانایی آن داده می‌شود که با یک نگاه ژرف درونی‌ترین اندیشه‌های اشخاص را خوانده، شادی‌ها و خشم‌های آنان و حتی بیماری‌هایشان را دریابند. این چنین است قدرت چشم سوم. لبسانگ رامپا خود جراحی دردناکی را که به گشوده شدن چشم سومش انجامید، تاب آورده است. او در این کتاب می‌گوید که چگونه در پایه پسرکی هفت‌ساله، خانه‌اش را پشت سر گذاشته، به لاماکده چاک‌پوری، معبد پزشکی تبت راه یافت و در آنجا زیردست بزرگ‌ترین استادان به آموختن هنرهای روانی روشن‌بینی، فراافکنی اختری، کایت‌پروازی و ... پرداخت.

منابع مشابه بیشتر ...

64985db713e5a.jpg

بیان الاسرار

شیخ حسین ذهبی

از تالیفات حضرت شیخ حسین ذهبی میباشد که از تاریخ حیات ایشان اطلاع کامل در دست نیست به طوری که در متن کتاب تصریح فرموده اند از مریدان حضرت شیخ محمد مومن بوده که تفصیل حالات و مقامات شیخ مومن معروف و معلوم عام و خاص و احتیاج به توضیح و بیان ندارد و بقعه متبرکه ایشان در مشهد مقدس علی بن موسی الرضا صاحب سلسله ذهبیه به گنبد سبز معروف می باشد. مطالب کتاب حاضر علومقام مولف آن را کاملا حکایت می کند. کتاب حاضر شرح چهل باب از ابواب کتاب "مصباح الشريعه و مفتاح الحقيقه" منسوب به امام جعفر صادق است

6162ff5243366.png

کتاب فرشتگان

سوفی برنهام

در این کتاب وقایع و حوادثی بیان شده که برای نگارنده یا دوستان او روی داده است. موضوع این وقایع بیشتر ملاقات انسان‌ها با فرشتگان و ارتباط با عالم غیب است .نویسنده ضمن بیان این وقایع کوشیده است به سوال‌های مربوط به این موضوع پاسخ گوید .برخی از سوالات بدین قرار است: آیا فرشتگان حقیقت دارند؟ آنها چه شکل و قیافه‌ای دارند؟ چرا در همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، افسانه‌ها واسطوره‌ها وجود دارند؟ آنها در برابر چه کسانی ظاهر می‌شوند؟ و چرا کودکان بیشتر از بزرگسالان قادر به دیدن آنها هستند؟

دیگر آثار نویسنده بیشتر ...

614c37e7a4974.png

غار پیشنیان (درباره عرفان تبتی)

لبسانگ رامپا

لوبسانگ رامپا متافیزیست و عارف بزرگ تبتی است. امتیاز ویژه کتاب‌های او این است که با استفاده از دانسته‌های علمی و مثال‌های واقعی که برای وی اتفاق افتاده است صحبت می‌کند. نویسنده در این کتاب درباره سفر خود همراه با استاد گرانقدرش لاما مینگیار دندوپ به غار متعلق به تمدن‌های پیشرفته (خردمند) صحبت می‌کند.

شرح حال/خاطرات و یادداشت ها
کتاب
613467b0bae00.png

ردای زعفرانی

لبسانگ رامپا

دکتر تی لوبسانگ رامپا لامای پزشک تبتی است. او از خانواده‌ای سرشناس و ثروتمند تبتی برخاسته و طبق تشخیص ستاره‌شناسان رسمی دولتی می‌بایستی حرفه پزشکی را همراه با روحانیت بپذیرد. به همین سبب او را در حالی که بیش از هفت سال نداشت به طریقی که برای یک کودک دردناک بود، از منزل پدری رانده و لوبسانگ کوچک بالاجبار به کسوت روحانیون درآمد. به دلیل داشتن استعدادها و توان‌های روحی خاص او را نه‌تنها در پزشکی سنتی تبت بلکه در متافیزیک نیز تربیت نموده و توان‌های روحی او را وسعت بخشیدند. دکتر رامپا اکنون (زمان نگارش کتاب) در ایالت کالیفرنیا زندگی کرده و ضمن پرداختن به روح و روحانیت به نوشتن خاطرات جالب خود می‌پردازد. این کتاب یکی از نوشته‌های اوست که در آن خاطرات نوجوانی خود را به تحریر درآورده است.

شرح حال/خاطرات و یادداشت ها
کتاب